O-Ringens årsredovisning för 2017

Nu kompletterar vi alla härliga minnen med ett ekonomiskt resultat från vilda sköna Värmland.

O-Ringen AB redovisar för O-Ringen Värmland 2017 ett resultat med följande fördelning till orienteringsrörelsen:

Funktionärsföreningar: 3 115 kkr

Orienteringsförbundet: 1 959 kkr

O-Ringen AB: -213 kkr

Här hittar du hela årsredovisningen.PDF

Siffor i all ära men O-Ringen upplevs bäst på plats. Har du ännu inte bokat in sommarens höjdpunkt i Höga Kusten rekommenderar vi att du gör det senast 1 april för att spara 20% på anmälningsavgift och camping (jämfört ordinarie pris). Det motsvarar ca 1 450 kr för en familj på fyra som campar.

Du bokar start och boende här på oringen.selänk till annan webbplats

• O-Ringens podcast 127

2019-10-11 | Per Forsberg träffar landslagskocken Henrik Berg.

• O-Ringens podcast 126

2019-09-27 | I podcast nummer 126 träffar vi Tomas Stenström som är Idrottschef på Svenska orienteringsförbundet. Hur mår svensk orientering?

• O-Ringens podcast 125

2019-09-02 | I höstens första podcast och den 125:e i ordningen träffar Per Forsberg Elias Jonsson.

• Vi ses i Uppsala!

2019-08-18 | Tack för att ni har följt oss det senaste året!
    Det är vi som är marknadsgruppen för O-Ringen Kolmården 2019 och det är vi som har planerat, producerat samt publicerat det material som ni har kunnat följa här på hemsidan.
    Nu har det blivit dags för oss att med varm hand lämna över till O-Ringen Uppsala 2020. Hoppas vi ses där!

• Tack!

2019-08-18 | Det har gått 3 veckor sedan O-Ringen Kolmården 2019, sedan orienteringsäventyret, gemenskapen och glädjen! Med den här filmen vill vi säga ett stort TACK till alla er som skapade äventyret tillsammans med oss! Klicka härlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster för att se filmen.
  • Våra bästa äventyr

2019-08-07 | Under O-Ringen pågick en fototävling med temat "ditt bästa äventyr" där priset var fantastiskt fina smycken från smyckesdesigner Maria Börjesson. Här kommer vinnarbilderna!
  • Har du fångats på bild eller film?

2019-07-29 | Längtar du också tillbaka till förra veckan och O-Ringen? Här nedan via länkarna hittar du bilder och filmer från veckan så du kan drömma dig tillbaka och minnas. Kanske hittar du dig själv eller en kompis i någon film eller bild?
  • Tack för idag! Tack för den här veckan!

2019-07-27 | Vad skoj vi har haft idag! Vad skoj vi har haft den här veckan och ni ska bara veta hur skoj vi har haft under alla de timmar vi planerat erat äventyr i Kolmården. Vi hoppas att ni har haft lika skoj som vi och att ni tar med en liten bit av blåbärsrisets, ravinernas och hällarnas Kolmården hem i era hjärtan. 21 221 stycken är ni som upplevde äventyret tillsammans med oss. Från djupet av våra hjärtan, tack!Res nu försiktigt hem till era slutdestinationer.
  • Grattis alla segrare i Huvudklasserna för vuxna!

2019-07-27 | Grupp nummer tre att firas på O-Ringentorgets scen var totalsegrarna i huvudklasserna för vuxna.
  • Grattis till totalsegrarna av O-Ringen Kolmården

2019-07-27 | Vid en fylld läktare på O-Ringentorget hyllades totalsegrarna i elitklasserna.

Copyright © 2014-2018 O-Ringen AB. Alla rättigheter förbehålls.   |    En webbsida från Limepark byggd i SiteVision